Kimmietid

augusti 19, 2008

Snart slut för idag

På jobb alltså, datorn sorterar en lista så då kan jag passa på att skriva en liten snutt här.
Har pratat med sonen som var lite trött efter en dag i skolan, imorgon börjar de följa schema och han ska börja skolan 08,00 så då lär han bli ännu tröttare.

Ikväll ska jag göra vår rest-favorit nudlar med lite upphackad kotlett, kyckling + att jag steker upp lite skivad stark korv och en drös grönsaker. Bra sätt att bli av med små mängder av olika köttsorter + både sonen och jag tycker att det är gott.
Annars inte mycket bestämt för kvällen, jag är också rätt trött så det händer nog inte så mycket.
Kanske tittar vi på ett avsnitt av Journeyman som vi ligger back några veckor på.

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter