Kimmietid

juni 24, 2008

Ordning på högarna

Det är mycket här på jobb + att jag ska sköta lite saker till en kollega som är på semester.
Men nu har jag koll på alla högar och lagt dem i ordning efter prioritering så så kan jag ta en minut till att skriva lite här - Inte för att jag har så mycket att säga.
Kvällen var lugn - sonen och jag åt fisk till middag och sedan hade vi det lugnt, han sitter uppe halva nätterna nu med kompisar online. Jag tryckte in öronpropparna och sov gott ändå.
Lunchrasten närmar sig då ska jag ut och handla lite. Ikväll ska jag röra ihop någon god pastarätt har jag tänkt.

1 Comments:

  • At 2008-06-24 15:03, Blogger -Nena- said…

    Skönt när man fått sorterat allt och vet var vilken hög man ska börja på.
    Här hemma är det också sena kvällar/nätter... får bli ändring på det då maken har semester så inte dagarna sovs bort.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter