Kimmietid

maj 23, 2008

Soliga härliga fredag

Underbart väder och helgen på gång. Så skönt!
Sonen hade kommit fram till att han var sugen på kebabkött, så jag köpte sådant på ICA och viklökssås och lite grönsaker och annat så blev vi nöjda. Ibland är det skönt att få lite tips när man inte riktigt kommer på något.

Jag ser som vanligt riktigt mycket fram emot helgen och hoppas att detta underbara väder håller i sig. Jag vill inte riktigt tänka på att det är mors dag i helgen eftersom detta är första gången jag inte ska ut och leta roliga presenter, det får bli hennes favoritblommor Rosa rosor på minneslunden istället.

1 Comments:

  • At 2008-05-23 11:21, Anonymous Anonym said…

    Kebab är aldrig fel och visst är det skönt då man får lite förslag på middagar.

    Önskar dig en skön och förhoppningsvis solig helg och en kram skickar jag också med
    /Nena

    http://nena.bloggagratis.se

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter