Kimmietid

maj 21, 2008

Gardinbyte kanske?

Fick leverans av ett par gardiner jag beställt för ett bra tag sedan igår, det var tänkt att jag skulle ha fyra längder i mitt vardagsrum när jag bytte möbler, men nu är jag faktiskt nöjd med bara de två ljusgröna jag har där nu. Så de vita som kom igår tror jag att jag kommer att hänga i sovrummet istället. Kan bli sommarfint med helvita gardiner (de har ett mönster i tyget).

Så kanske tar jag tag i det ikväll, eller så får det vänta tills helgen.
Sonen har önskat Tacos till middag ikväll så det får det bli, särbon kommer också.

1 Comments:

  • At 2008-05-22 08:30, Anonymous Anonym said…

    Jag bytte nyligen gardiner i vårt Tv-rum. Det blev helvita längder med mönster i tyget... det blev fräscht och somrigt!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter