Kimmietid

maj 16, 2008

Ännu en vacker dag

Strålande solsken och 14 grader i skuggan när jag cyklade hemifrån imorse. Underbart!
Så är det fredag också - även detta underbart.
Vi har lagom mycket planerat för helgen - ikväll har jag tvättid - imorgon förmiddag hoppas jag att vi kommmer iväg ut och köper skor och eventuellt badshorts också till sonen.
Lördag kväll kommer Hossan och det ska bli kul - det var ett tag sedan sist.

Annars hoppas jag på mer sommarvärme och att vara utomhus så mycket som möjligt.

1 Comments:

  • At 2008-05-16 10:56, Anonymous Anonym said…

    Men fy så härligt! Här är det grått och trist och faktiskt lite ruggigt också. Känns mer som höst än vår! Å andra sidan ska jag jobba i helgen! Haha... hoppas det ösregnar här uppe!

    Hoppas du får en toppen helg i alla fall! Kram!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter