Kimmietid

februari 29, 2008

Vart tar dagarna vägen?

Veckan har flugit förbi! Så är det fredag igen - som alltid ska det bli skönt med helg.
Har lite inplanerat imorgon, klippning klockan 13,00 och sedan ska jag på kalas hos Hossan.
Sonen ska till sin pappa i eftermiddag. Det är pappahelg.

Så förutom klippning och kalas ska jag få städat där hemma och tvättat och sådant.
Så har jag fått tredje delen av Stieg Larssons Millenium trilogi i mitt bokpaket häromdagen och det ser jag verkligen fram emot att börja läsa.

2 Comments:

  • At 2008-03-01 06:40, Anonymous Anonym said…

    Så nu ligger du och läser hela tiden ingen tid för bloggen.... ;-)

    Jag har läst ut den första delen.
    Den var seg i början men blev ruskigt bra.

     
  • At 2008-03-01 08:51, Anonymous Anonym said…

    Vill bara önska dig en trevlig helg.
    /Nena
    http://nena.bloggagratis.se

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter