Kimmietid

februari 28, 2008

Smått och gott

Igår var särbon hemma hos oss, vi åt stekt fisk med pressad potatis till middag och fixade lite smått och gott under kvällen. Jag ville ha ett annat brännprogram till min nya dator men vi fick inte riktigt det till att funka som det skulle. Så var jag och hämtade paketet med böcker från Adlibris jag beställt. Härligt, nu har jag en hel hög med olästa böcker.

Har fått bokat tid hos frisören på Lördag, ska bli skönt jag har dragit ut på det alldeles för länge.
Lätt hänt när man har långt hår att man väntar för länge.
Fick beskedet från läkaren om sonens allergi också, det var kvalster men även gräs - så vi får väl se när gräset tar fart hur pass illa det blir. Han är redan mycket bättre nu tack vare nässprayet han fick + tätare lakanbyte.

1 Comments:

  • At 2008-02-28 11:50, Anonymous Anonym said…

    Ja varför är det så att man inte kommer till skott och beställer tid för klippning? Jag är likadan jag.
    /Nena
    http://nena.bloggagratis.se

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter