Kimmietid

maj 02, 2007

Så var man åter i vardagen

Men trots att det känns som måndag så är det ju redan onsdag och bara det är ju en lyx.
Datadelen har fortfarande inte kommit men nu är den på gång i varje fall, den anländer till Sverige under dagen och de säger att jag ska ha den på fredag. Hoppas att de har rätt denna gången.
Ikväll ska vi har lax till middag och så blir det religonsförhör med sonen, prov på Fredag, utöver detta ska han ha en muntlig framställning i svenskan imorgon så han får kanske föreläsa lite för mig också så att han kan det. Underbart att han inte är blyg av sig - när jag var i hans ålder kunde jag ligga sömnlös av oro inför alla former av föredrag i skolan.
Han är helt obesvärad.

1 Comments:

  • At 2007-05-03 00:27, Anonymous Anonym said…

    Usch minns med fasa de där muntliga redovisningarna. Inget kul alls och jag är glad att mina barn inte är som jag.
    Skönt att din son inte heller är blyg.

    Visst är det lyx att det redan är onsdag (hmmm torsdag nu *s*) och jag håller tummen att ni får delarna till datorn på fredag.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter