Kimmietid

april 28, 2007

Hatjobbet

Har idag klarat av det städjobb som jag avskyr mest av alla. Städning under badkaret.
Det hade varit bättre med ett väggfast badkar så att man slapp det. URK!!!
Blir inte bättre av att jag använde klorin och det är en doft som jag klöks av...
Men nu är det avklarat och behöver inte göras på ett tag i varje fall.

Började dagen med att ta det riktigt lugnt och sedan tog jag en cykeltur i det fina vädret.
Det blev en tur till en asiatisk affär vid Möllevångstorget för att ladda upp med Gaddo Gaddo.
- en kryddstark jordnötssås som jag älskar, smakar ljuvligt till grillad kycklingfilé.
Sedan cyklade jag runt ett tag och fixade lite andra småärenden.

Nu faller ett sommaregn utomhus och det gör inte så mycket eftersom jag ändå sitter inne och har det slappt och skönt.

Nu - Godis.

2 Comments:

  • At 2007-04-28 22:52, Anonymous Anonym said…

    Enda gången som jag inte saknar badkaret som vi inte har är då det är tid att städa under det ;)

    Visst var det lite skönt med det där regnet, det friskar liksom upp luften lite. Nu kan det ju få bli fint igen.

     
  • At 2007-04-29 14:37, Anonymous Anonym said…

    Städa under badkaret??!!! Ska man göra det.... HA ha ha ha

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter