Kimmietid

april 20, 2007

Jag hatar inkompetens

Har pratat med en kille på dataföretaget idag eftersom det inte händer något, killen som sänt fel saker förra gången. Han är tydligen helt oförmögen att göra något rätt.

När jag frågar om han vet något om när rätt saker kommer säger han att de har kommit ni har skrivit under att ni tagit emot dem.
Jag säger så att jo, vi har tagit emot de felaktiga artiklarna som du skickade men sedan ringde vi omedelbart och blev lovade en snabb och korrekt ny leverans. Då säger idioten att det tar 10 dagar, men säger jag det har redan tagit 10 dagar, sedan vi beställde och han har lovat att snabba på det eftersom det var han som gjorde fel.

Alla kan vi göra fel men varför ska människan hålla på och slingra sig - bara rätta till det och gör det snabbt. Han håller bara på och skyller ifrån sig. JAG BLIR ARG!!

1 Comments:

  • At 2007-04-21 06:38, Anonymous Anonym said…

    Tycker att det finns så många månniskor ute i arbetslivet som inte är ett dugg intresserade av det de gör. De ska skaffa sig ett annat jobb!!!

    Hoppas att grejerna kommer på måndag!

    Du får be att få tala med hans chef annars, så här ska det inte få lov att gå till! Så är det bara!!!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter