Kimmietid

april 29, 2007

Söndag

Men det känns som Lördag igen eftersom jag inte ska jobba igen förrän på Onsdag - Lyx.
Idag har jag avslutat städningen, strukit all tvätt och varit ute och cyklat igen.
Tog mig en tur och laddade upp med en massa grönsaker, har gått upp ett kilo och vill inte
börja gå upp allt det jag var så duktig och gick ner under hösten och vintern så omedelbar skärpning krävs. Sedan cyklade jag hem till särbon en tur och snackade där en stund.
Det är inte så varmt idag men sol ändå så det var underbart ute.

2 Comments:

  • At 2007-04-29 20:37, Anonymous Anonym said…

    Härligt med lite ledighet och vackert väder!

    Jodå, allt är bra med oss. Det är nog bara jag som har lite 30-årskris eller nåt.. Ibland känns det som om man är från en annan planet. *ler*

    Ha en fin kväll!

     
  • At 2007-04-29 20:52, Anonymous Anonym said…

    Jo, vi kan nog alla bli lite av en "Alien" ibland.

    Kimmie

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter