Kimmietid

oktober 18, 2006

Härlig promenad

Fick gått min 45 minutersrunda på lunchen och det var jätteskönt.
Underbart väder skulle lätt kunna gå ett varv till men det går ju inte.
Jag fick inget sällskap idag de andra hade ärenden att fixa men det är rätt skönt att gå själv ibland.

Ikväll ska det fixas lite ärenden, en del behöver handlas, några paket ska hämtas. Sedan ska det ju lagas middag också. Sonen har önskat lax till ikväll. Vi får väl se vad i övrigt tiden och orken räcker till.
Hoppas sonen fortfarande mår bra efter att gått i skolan hela dagen.

Också denna veckan håller vi tummarna för att Hossan ska få förlängt på sitt jobb. Hörrdu Hossan, vi måste ses snart det var länge sedan.

3 Comments:

  • At 2006-10-18 19:23, Anonymous Anonym said…

    Ja, jag har också tänkt på det!
    Att det var längesedan vi sågs.

    Vi skulle behöva en kväll för oss "själva" vi fyra.

    Annars ses vi den 4.e men då händer det rätt mycket annat så vi lär inte ha så mycket tid att diskutera vad som hänt sen senast :)
    --
    Ang mitt jobb så bör jag åtminstone få veta på fredag...
    Hör de inte av sig tills dess så får jag väl gå till af på måndag.
    :(

     
  • At 2006-10-19 08:41, Blogger Kimmie said…

    Jo, det lär inte bli innan tyvärr, denna helgen blir skjutsande fram och tillbaka under kvällen, sonen ska på fest och sedan helgen efter blir städa/baka/fixa/sove helg för mig.

     
  • At 2006-10-19 21:06, Anonymous Anonym said…

    Ja, jag vet att det är mycket nu :)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter