Kimmietid

oktober 16, 2006

Det blir räkbomb

Särbon har beslutat sig - han vill fira födelsedagen med Räkbomb och det kan väl bli festligt. Det finns precis lagom stora att beställa på ICA där jag bor också så att det inte blir över en massa utan blir rätt mängd till oss 3.
Sedan får jag hitta någon god liten dessert också till oss. Man fyller ju bara år en gång om året och lite fusk får man ju tillåta sig.

Igår var jag duktig och tog fram motionscykeln och satt och trampade på den i 30 minuter. Sedan har jag låtit den stå framme så är det större chans att jag gör om det inom rimlig tid.

Sonen har ont i halsen den stackarn, var alldeles hes. Men han har tagit sig igenom skoldagen och det är ju skönt när det inte blir värre än att man kan klara skolan.

1 Comments:

  • At 2006-10-16 20:23, Anonymous Anonym said…

    Mums, det är ju gott med räkor! Det kan man inte få för mycket av.
    Hoppas att sonen slipper bli sjuk!

    Kram

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter