Kimmietid

oktober 16, 2006

Jag är trött idag

Men det är ju måndag så det är kanske inte så konstigt. Det är alltid lite svårt att komma i säng i tid på Söndagskvällen.
Idag skickar vi ut inbjudningar till sonens födelsedagsfest, några veckor dit men när man bjuder hem folk en lördagskväll är det bäst att vara ute i tid så de inte hinner boka annat. Vi har till och med köpt klart alla hans presenter förutom en liten grej som är ett tillbehör till en större grej han ska få. Vad skönt!
Och denna veckan fyller särbon år så det får bli en dag då jag struntar i min "GI-livstil" tror jag i varje fall han har inte riktigt bestämt sig om han vill ha smörgåstårta eller hummer och det sistnämnda är ju helt ok.
Men det får bli vilket som, man kan ju inte bli helt fanatisk.
Alla hans paketer är också både inköpta och inslagna så jag är mycket nöjd med detta.

2 Comments:

  • At 2006-10-16 17:52, Anonymous Anonym said…

    Jag kommer till sonens kalas!

    Om jag glömmer skicka sms till din särbo så säg grattis och ge honom en bamsekram från mig!!

    Börsen är tom :(
    Hade ändå inte vetat vad jag skulle köpa till honom - han har ju redan allt :)

     
  • At 2006-10-17 08:30, Anonymous Anonym said…

    Du behöver inte tänka på presenter till vare sig särbon eller sonen det är ditt trevliga sällskap vi vill ha.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter