Kimmietid

maj 09, 2008

Barn som har barn

Igår kväll satt jag och pulade lite vid min dator och hamnade på en blogg skriven av en flicka som är född 91 och som har en dotter på lite över året. Blotta tanken!!
Min son är född 93 och att han skulle ens vara i närheten av mogen nog för något sådant är helt vansinnigt. Mognad är individuell men det känns lite overkligt, precis som det måste ha känts för hennes föräldrar när hon kom hem med detta besked. Snacka om att få ett annorlunda liv.
Jag tror bloggen hette Ung mamma 15 år eller något sådant.
Den låg högt bland bloggarna på bloggportalen i varje fall.
Får lust att hålla ett 3-timmars förmaningstal till sonen.

2 Comments:

  • At 2008-05-09 15:48, Anonymous Anonym said…

    :-)

     
  • At 2008-05-09 19:43, Anonymous Anonym said…

    Oj... ja då blir jag orolig jag som har en son (92) och en dotter
    (95). Dags för samtal här också...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter