Kimmietid

september 07, 2007

Härliga fredag

Strålande solsken, en glad son imorse eftersom han slutar väldigt tidigt idag. Han skulle ha med sig en kompis från skolan hem, de skulle visst göra film vilket de brukar hålla på med när de är tillsammans.
Känns jättebra med helg på gång. Imorgon ska vi ut och träffa senaste nytillskottet i släkten - den lilla pojken som föddes för ett par veckor sedan.
Mysigt. Annars är det inte mycket inplanerat - tänkte få upp tavlorna i vardagsrummet och ikväll ska jag tvätta.
Får väl se om jag orkar ta mig ner till city och se om jag hittar någon blus eller tunika eller nåt till nästa veckas fest, orkar jag inte så får jag väl gräva runt i garderoben och se om jag hittar något kul.

2 Comments:

  • At 2007-09-07 13:48, Anonymous Anonym said…

    Låter som det blir en lugn helg. Själv jobbar jag hela helgen, så jag har inget ledigt. Ha en trevlig fredag.

    Kram

     
  • At 2007-09-08 06:34, Anonymous Anonym said…

    Skönt med helg! Även om det alltid är något som ska fixas.
    Jag har heller ingen aning om vad jag ska ta på mig på festen?
    Hoppas att vi vinner på lotto ikväll!!!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter