Kimmietid

september 05, 2007

Friskt och vackert

Underbar höstdag har vi idag. Kyligt, klar luft och strålande solsken.
Ikväll får bli en grillkväll. Man får passa på så länge det går. Kotletter ligger i marinad där hemma. Sonen var trött och inte så pigg på att stiga upp imorse och själv var jag rätt sömnig också.

Har fullt upp med presentfixande på alla håll och kanter förstår inte varför allt måste ske just nu. Ska se om jag kan få tag dop-present på lunchrasten idag. Sedan måste jag komma på något till ännu en av sonens kusiner.
Fick klart 40-års presenten som jag och Hossan ska ge en väninna igår kväll, den blev jättefin.

2 Comments:

  • At 2007-09-05 13:39, Anonymous Anonym said…

    Åh jag vill också grilla! Blev så sugen nu när du skrev om det.

    Hoppas det smakar gott.

     
  • At 2007-09-05 17:27, Anonymous Anonym said…

    Vad bra att presenteran blivit klara och tack för att du även fixade vår gemensamma. Känner mig som en riktig slöfock som inte ens hjälpt till!! :-)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter