Kimmietid

april 05, 2007

Påsken är på gång

Skärtorsdag idag, jobbar som vanligt idag också men sen hägrar ledigheten.
Vad härligt det ska bli - förutom att jag känner mig helt sned.
Jag måste ha legat konstigt inatt för min rygg känns helt öm och vriden.
Förhoppningsvis går det snabbt över.
Imorgon har jag och särbon planerat att högtryckstvätta mitt staket och göra lite småreparationer på det och sedan tänkte vi sätta ut alla utemöblerna och då är det bra om jag inte har ont i ryggen.
IKEA har tydligen öppet också fast det är långfredag så eventuellt tänkte vi ta en tur dit också. På Långfredagskvällen har vi bokat bord på restaurang och ska festa lite, jag, särbon och sonen. Jag ser fram emot ledigheten.

2 Comments:

  • At 2007-04-06 07:44, Anonymous Anonym said…

    GLAD PÅSK!

    Vilken restaurang då?
    Ja, det kan du kanske inte skriva här. Jag ska också gå på restaurang ikväll + bi o tillsammans med M som fyllde 40 i veckan samma dag som systerdottern så vi (jag) kunde inte fira då.

    Hälsa!

     
  • At 2007-04-08 14:33, Anonymous Anonym said…

    Vi var på ditt och mitt gamla favorithak om du kanske minns vilket det var!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter