Kimmietid

mars 31, 2007

Det blev en trevlig tjejträff

Vi åt god mat, drack vin och snackade massor. Det ventilerades en hel del om hur konstiga män är. Jag är nog lyckligt lottad som har en alldeles normal, snäll och trevlig man att umgås med.
En del av deras historier gjorde ju inte precis en avundsjuk. Tror inte jag skulle orka med allt trassel som en del män drar med sig.

Det kändes i morse att man druckit ett flertal glas vin, men efter lite kaffe så kom orken tillbaka och städningen har blivit utförd (nästan, spar lite tills imorgon).

Nu ska jag ha en lugn och skön kväll alldeles solo.

2 Comments:

  • At 2007-04-01 08:36, Anonymous Anonym said…

    När det gäller män så blir glad när jag täker på din särbo, för han ger en hopp om att det faktiskt finns riktiga och normala män.

    Fast jag vet inte var såna som han finns - de växer helt klart inte i träd :)

    Men det gör inte såna som du heller så det var väl därför ni hittade varandra! ;)

     
  • At 2010-03-19 08:03, Anonymous Anonym said…

    lasa hela bloggen, ganska bra

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter