Kimmietid

april 13, 2007

Jag har blivit utmanad av Nena

Tio första
Första bästa kompisen: P som fortfarande är en god vän.

Första bil: Chevrolet

Första kärlek: Tobbe i första klass.

Första husdjur: Undulat

Första semester: Säkert någon campingtur med föräldrar och alla syskon.

Första jobb: Som barn var det som reklamutdelare, men annars på statlig myndighet.

Första köpta skiva: Minns inte.

Första riktiga kärlek: Min ex-man

Första piercing: Har bara hål i öronen och när jag gjorde det var jag ca 18.

Första konsert: ABBA i Malmö folkets park, när de just vunnit melodifestivalen. COOLT! 1974.

Senaste alkoholdrycken: Vin häromdagen.

Senaste bilfärd: Med särbon förra helgen.

Senaste filmen du såg: Djävulen bär Prada.

Senaste ringda telefonsamtal: Till exmannen för en stund sedan.

Senaste bubbelbadet: Sist vi var på Vanningen.

Senaste spelade cd: Mika

Senaste kyss: Särbon

Senaste gången du grät: Säkert till något Oprah avsnitt där jag blivit rörd.

Senaste måltiden: Räknas struten jag just har ätit.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej

Blivit arresterad: Nej

Blivit kär vid första ögonkastet: Ja, jag har trott det i varje fall.

Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja, när man varit ung och osäker och inte velat säga något som -Tack till en man som sagt att han älskar en.

Haft ett one night stand: Ja, men det var väldigt länge sedan.

Busringt till någon: Ja, brukade ringa till Hossan ofta förr och klaga på allting.

Sju saker du har på dig:
1. Svart tröja.
2. Svarta byxor.
3. Strumpor
4. Trosor
5. Högklackade svart skor, som börjar göra ont nu.
6. BH
7. Inget mer.

Sex saker du gjort idag:
1. Cyklat till jobbet.
2. Promenerat på lunchen.
3. Druckit för mycket kaffe.
4. Jobbat
5. Ätit glass
6. Snackat med kollegor

Fem favoritsaker utan rangordning:

1. Kaffekokaren
2. Sängen.
3. Böcker
4. TV:n
5. Datorn

Fyra personer du kan berätta allt för: Om vi menar verkligen precis allt så är det bara Hossan. Sen finns det fler som jag berättar mycket för.

Tre val:
Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad (men det går bra med både och)


Två saker att göra innan du dör:
1. Se min son växa upp till en bra och lycklig människa.
2. Leva länge och väl.

En sak du ångrar: Det finns säkert saker som jag borde ångra men det gör väl ingen nytta egentligen.

Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg: Jag har sett att rätt många redan har gjort den men jag kan väl utmana Hossan i varje fall.

1 Comments:

  • At 2007-04-13 17:07, Anonymous Anonym said…

    Tack för att du svarade på min utmaning ;)
    Kul att läsa!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter