Kimmietid

augusti 15, 2006

Så var det kväll

Hossan tycks ha överlevt ännu en dag med valpen, vilken tur!
Jag har solokväll och har passat på med mitt barnsliga nöje som jag tycker är så kul - att spela Sims. Tänk vad kul man kan ha med en massa figurer som man ska styra.
Nu ska jag läsa istället, måste läsa slut den bok jag håller på med för jag är angelägen att börja på en annan som jag just köpt -
Maskrosungen av Sandra Gustafsson, hon har en blogg som heter rensa huvet som jag läst ganska länge och jag är jättenyfiken på hennes bok. Så om jag kan sluta läsa bloggar så ska jag slå mig ner i soffan med min bok.

2 Comments:

  • At 2006-08-15 21:34, Anonymous Anonym said…

    Ja, än lever jag!

    Nu har syskonbarnet M köpt Sims2 också :)
    Så jag får väl snart testa det med.

    Hon var så fascinerad av att de kunde göra barn!

     
  • At 2006-08-16 08:49, Blogger Kimmie said…

    Jo, och de får arvsanlag från familjen också. Hon kommer säkert att gilla det.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter