Kimmietid

augusti 15, 2006

Min roliga väninna

....hon var hundvakt igår, berättelsen finns på www.kommandedagar.sprayblog.se, denna berättelse blir roligare när man känner Hossan hon har en otrolig förmåga att hamna i krångliga och konstiga situationer, men hon är en toppenvän - och jag hoppas att den fortsatta tiden som hundvakt går bättre.

I Malmö hänger de svarta molnen oerhört tunga idag, jag som hade tänkt gå ut och promenera på min lunchrast idag, då är väl risken att jag blir helt genomblöt. Behöver annars verkligen komma igång med lite motion . Nästa plan är att kanske börja på Friskis och Svettis, tränade väldigt flitigt där för många år sedan och det var ju faktiskt kul och nu finns de ju i en lokal inte allt för långt ifrån där jag bor, 10-15 min cykeltur det kan man ju inte klaga på.

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter