Kimmietid

februari 20, 2007

Semla i magen

Ja, vi blev bjudna på Semla här på jobb idag och den var jättegod men nog inte sådär helt nyttig. Men mums.
Jag är inte sådär förtjust i kakor annars men just Semlor gillar jag.
Det konstiga är att jag tyckte de var äckliga fram tills att jag vara gravid med min son då helt plötsligt förändrades min smak och det har inte gått över. Som tur är blir det inte så många per år.

Nu ska jag snart hem och det är välbehövligt är helt dödstrött.
Det blir nog mycket ryggläge ikväll, bra att det är Desperate Housewives
på TV.

1 Comments:

  • At 2007-02-20 18:06, Anonymous Anonym said…

    Jag fick också semla på jobb idag! :)

    Hoppas att du snart är frisk och kry igen!!!

    Jag är helt slut efter min dag, UTAN att vara förkyld...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter