Kimmietid

januari 30, 2007

Nu ska folk tydligen bli kändisar via sina bloggar

Jösses, då. Ja, jag kan ju förstå att en del personer med verklig skrivbegåvning kan komma fram genom en blogg men i övrigt tror jag nog att de flesta bloggar för sin egen skull. Är det inte så?

Så tycker man ju att det är jättekul när man får lite kommentarer men det är väl egentligen mer ett annorlunda sätt att vara vänner på....genom bloggar och kommentarer kan man ju hitta människor som man aldrig skulle träffat annars. Det tycker jag är häftigt.

2 Comments:

  • At 2007-01-30 14:13, Anonymous Anonym said…

    Jag bloggar för min egen skull. Det blir ju som en dagbok typ (måste jag ha för mitt dåliga minne *s*) men visst är det kul med en kommentar då och då.

    Nu är jag vaken ;)

     
  • At 2007-01-30 18:16, Anonymous Anonym said…

    Jag tycker det är ett bra sätt att skriva av sig på.
    Roligt också att det är folk som läser det man skriver och att man ibland får kommentarer.
    Jag tror nog också att de flesta gör det för egen skull.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter